Dostawa materiałów promocyjnych związanych z programem „CYBER.MIL.PL” - III części

  • Numer postępowania 22/ZP/19
  • Typ postępowania Postępowanie PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony
Zadaj pytanie

    Ostrzeżenia

    Składanie wniosków / ofert w postępowaniach odbywa się w formie określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    Uwagi

    Postępowanie unieważnione

    Ogłoszenie

    Data zakończenia:
    2019-07-08 11:00 (Pozostało: Minął termin składania ofert/wniosków)
    Publikacja ogłoszenia w strefie publicznej::
    2019-06-04
    Termin zakończenia postępowania:
    2019-07-10
    Podaj hasło do zaszyfrowania oferty. Uwaga! Zapamiętaj je. Hasło to będzie wymagane przy modyfikacji oferty oraz do jej podglądu.:
    Instrukcja:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Forma przesłania dokumentu: *
    Dodaj plik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD)

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania zamówień publicznych w całej UE. Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych, co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych. Od października 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia będzie przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Aby uzupełnić JEDZ wybierz "Przystąp do postępowania", następnie zaloguj się i kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ" na zakładce "Ogłoszenie/Dokumenty zamówienia".

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data utworzenia Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2019-06-04 14:44 -
    icon 22_SIWZ.pdf 2019-06-04 14:44 0.66 MB
    icon 22_ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2019-06-04 14:44 0.15 MB
    icon 22_zalaczniki_nr_1,_4_do_SIWZ_w_wersji_edytowalnej.docx 2019-06-04 14:44 0.04 MB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data utworzenia Rozmiar pliku
    icon 22_zmiana_treści_SIWZ.pdf 2019-06-19 13:55 1.82 MB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Nazwa części Wartość brutto
    Część (zadanie) I - Osłonka na komórkę, laptop, tablet – 1.000 szt. 12 054,00 PLN
    Część (zadanie) II - Etui chroniące przed nieautoryzowanym odczytem kart zbliżeniowych – 1.000 szt. 9 225,00 PLN
    Część (zadanie) III - Ładowarka samochodowa – 1.000 szt. 13 530,00 PLN

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data utworzenia Rozmiar pliku
    icon Informacja z otwarcia ofert Informacje z otwarcia ofert 2019-07-09 12:23 -

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Część (zadanie) I - Osłonka na komórkę, laptop, tablet – 1.000 szt. 2019-07-10 15:29
    Część (zadanie) II - Etui chroniące przed nieautoryzowanym odczytem kart zbliżeniowych – 1.000 szt. 2019-07-10 15:29
    Część (zadanie) III - Ładowarka samochodowa – 1.000 szt. 2019-07-10 15:30

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa